Premieră mondială: noul Opel Corsa

Premieră mondială: noul Opel Corsa

86
0
SHARE
2019 Opel Corsa IntelliLux LED matrix light

AUTO pro, revistă membră a juriului European AUTOBEST, a testat în premieră mondială viitorul Opel Corsa. Din nefericire, o mare parte dintre informații se află încă sub embargo, producătorul german impunând un control strict al detaliilor și imaginilor dezvăluite de cei prezenți la eveniment. Totuși, vă putem oferi, încă de pe acum, câteva detalii în exclusivitate despre noul Opel Corsa. Pentru restul va trebui să așteptați apariția viitorului număr al revistei AUTO pro.

Dan Vardie, Ruselssheim, Germania:

Cea de-a 6 generație Corsa a făcut una dintre cele mai spectaculoase cure de slăbire din industrie! 108 kg la un automobil din acest segment reprezintă 10% din toată masa, deloc puțin. Iar pe aceiași platformă orice propulsie – inclusiv EV – este acum posibilă!

Juriul European AUTOBEST a primit o invitație excepțională de la Opel pentru a lua primul contact cu cea de-a 6-a generație Corsa! După peste 13,6 mil de unități vândute, noua Corsa va trebui să continue în poziția de best-seller al constructorului german.

Noua Corsa este realizată pe noua platformă CMP (Common Modular Platform) numită „multi-energy”. Este o platformă a grupului PSA pe care se vor face nu doar mașinile din segmentul B dar și cele din clasa compactă, plus C-SUV și B-LCV. Inaugurată la Salonul de la Geneva de Peugeot 208, platforma poate găzdui orice tip de propulsie, de la ICE – motoare clasice pe benzină și diesel – și până la mașini electrice EV. Proiectarea noii arhitecturi permite o flexibilitate fără precedent inclusiv pe linia de fabricație. Așa cum ne spuneau inginerii Opel, pe linia de fabricație de la Zaragoza, Spania, se vor asambla orice fel de versiuni, indiferent de motorizare! Este o premieră pentru industria auto.

Tot acum la discuția de la Russelsheim ni s-a confirmat că Adam și Karl vor dispărea din fabricație cedând locul lui Corsa. Tot la „dispariție” este și versiunea Corsa în 3 uși, De ce? Aflați detalii în următorul număr al revistei AUTO pro.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY