SHARE

Toyota a prezentat acum câteva minute la Geneva noua generație Auris, care va fi construită pe noua platformă TNGA – Toyota New Global Architecture – care îi oferă hatchback-ului japonez o comportare mai sigură și dinamică pe șosea, datorită centrului de greutate coborât, suspensiei spate multi-link și a structurii de rezistență mai rigidă care folosește oâel de înaltă rezistență.

Auris este primul model al japonezilor care introduce noua strategie duală a hibridizării a japonezilor, Auris fiind acum oferit în două versiuni hibride, una mai molcomă, care folosește un motor de 1,8 litri care produce 122 CP, și una mai dopată, care folosește un motor de 2 litri pe benzină care dezvoltă 180 CP.

Noua generație Auris este mai lungă cu 40 mm, datorită ampatamentului crescut, având în același timp și o siluetă mult mai sportivă, subliniată de înălțimea redusă cu 25 mm. Designul noii generații este incisiv și high-tech, detaliu subliniat și de partea frontală, care beneficiază de pe urma consolei față mai mici cu 20 mm.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY