Mercedes-Benz Vans lansează inițiativa strategică adVANce

Mercedes-Benz Vans lansează inițiativa strategică adVANce

1254
1
SHARE
Mercedes-Benz Vision Van – Exterior ; Mercedes-Benz Vision Van – Exterior;

Mercedez-Benz Vans își extinde rolul de pionier în segmentul de autovehicule comerciale ușoare, punând bazele unei transformări strategice de amploare. Pe viitor, Mercedes-Benz Vans nu va mai fi doar un producător de autovehicule comerciale ușoare ci va evolua într-un furnizor de soluții integrate orientat spre clienți.

Mercedes-Benz Vision Van – Exterior ; Mercedes-Benz Vision Van – Exterior;
Mercedes-Benz Vision Van 

Cu adVANce, Mercedes-Benz lansează o inițiativă strategică pentru viitor care se concentrează pe trei domenii de inovație: conectivitate și aplicații internet, ce permit o integrare perfectă a unei game variate de tehnologii la bordul autovehiculelor Mercedes-Benz Vans (digital@vans), soluții inovatoare hardware pentru industria de transporturi (solutions@vans), precum și noi concepte de mobilitate la cerere pentru transportul de bunuri și de pasageri (mobility@vans).

Scopul diferitelor activități întreprinse în cele trei domenii este de a identifica soluții inovatoare pentru cererile din prezent și cele viitoare, alături de clienți și utilizatori, de a le dezvolta rapid și de a asigura un plus de valoare pentru clienți în ceea ce privește eficiența, viteza și sustenabilitatea.

Domeniul digital@vans se concentrează pe încorporarea tehnologiilor moderne în autovehicule. Mercedes-Benz Vans lucrează la crearea unor sisteme de management inteligente pentru serviciile mobile și autovehiculele aflate în service. Acestea includ procese automate de comandă, precum și livrări direct la autovehicul și viceversa.

În domeniul solutions@vans, Mercedes-Benz Vans lucrează la dezvoltarea de sisteme de spații de încărcare automate pentru autovehiculele de livrări, care, printre altele, grăbesc semnificativ procesul de încărcare și descărcare și le îmbunătațesc eficiența.

În domeniul mobility@vans, Mercedes-Benz Vans împreună cu diverși parteneri dezvoltă concepte inteligente de transport pentru bunuri și pasageri. Cele din urmă suplimentează transportul public și asigură transportul individual de pasageri, rapid și eficient, în timpul și în afara orelor de vârf. În cazul transportului de bunuri, rețeaua inteligentă de tehnologii creează oportunități de creștere a eficienței și îmbunătățește procesul de transport. În plus, Mercedes-Benz Vans lucrează la modele inovatoare de leasing și închiriere.

Mercedes-Benz Vans adVANce ; Mercedes-Benz Vans adVANce;
Mercedes-Benz Vans adVANce

„În 2015, am stabilit noi recorduri de vânzări, profit și moduri de operare, iar anul acesta, până acum, am obținut rezultate excepționale.”, spune Volker Mornhinweg, Directorul diviziei Mercedes-Benz Vans. „Totuși, nu ne oprim aici. Mediul nostru este foarte dinamic. Universul clienților noștri se schimbă rapid și în mod dramatic. Ne pregătim de acest lucru intensiv și din timp. În acest moment ne extindem strategia de business ca să putem merge dincolo de produs, ne adaptăm modelele de organizare și cooperare și investim în capacitatea noastră de inovare. Putem vedea rețeaua inteligentă de van-uri, sistemele hardware automate și serviciile noi de mobilitate ca pe o oportunitate sigură de a face posibilii clienți să se gândească cu entuziasm la Mercedes-Benz Vans. Eficiența și productivitatea pe care noile noastre abordări le oferă clienților noștri sunt esențiale pentru a obține acest lucru.”

 O nouă perspectivă globală a strategiei Mercedes-Benz Vans goes global”

Transformarea industriei este rezultatul diverselor trend-uri economice și sociale, printre ele numărându-se: dezvoltarea comerțului online, creșterea rețelei inteligente a multor tipuri de tehnologii și proliferarea unor modele de business online. În acest context, Mercedes-Benz Vans își reconsideră strategia „Mercedes-Benz Vans goes global”.

„Când ne referim la ‹global›, nu ne raportăm doar la semnificația geografică.”, explică Volker Mornhinweg. ‹Global› înseamnă, de asemenea, că ne direcționăm atenția dincolo de autovehicul în întregul lanț valoric, precum și în întregul mediu de business al clienților noștri. Suntem în mod evident mai mult decât un producător de van-uri. Gândim totul la nivel global, integrat, concetrându-ne pe beneficiile clientului”.

Noi modele de organizare în segmentul start-up-urilor

Noua direcție de business este însoțită de dezvoltarea culturii organizaționale a diviziei ca parte a strategiei adVANce, ceea ce asigură vizibilitatea acestei abordări integrate. La baza strategiei este în continuare produsul. Totuși, acesta va fi afiliat unei platforme de soluții interconectate și în sistemul de concepte inovative pentru transport. Pentru a asimila aceste schimbări în interiorul organizației, Mercedes-Benz va înființa o nouă divizie și va deschide sedii la Stuttgart, Berlin și Silicon Valley, intrând în spațiul creativ al start-up-urilor.

Noi metode de cooperare cu start-up-uri prin adVANce

Strategia adVANce include totodată colaborarea cu start-up-uri active sau în dezvoltare. Obiectivul colaborării cu companii recent lansate este de a stabili parteneriate pe termen lung și de a dezvolta în mod sistematic idei în cele trei domenii de inovație adVANce.

„Pornim pe acest drum cu multă încredere. Cu adVANce, demonstrăm că ceea ce avem în prezent nu este suficient.”, explică Volker Mornhinweg. „Spiritul de pionier și determinarea ne-au condus mereu și așa va fi în continuare. Suntem capabili să combinăm punctele forte și cunoștințele pe care le-am acumulat de-a lungul deceniilor cu noi perspective, metode de lucru și idei. Am descoperit o abordare integrată care se adaptează schimbărilor care apar zi de zi, și chiar mai mult, va fi cu un pas în fața lor.”

Mercedes-Benz Vision Van - Exterior ; Mercedes-Benz Vision Van – Exterior;
Mercedes-Benz Vision Van – Exterior
Mercedes-Benz Vision Van - Exterior ; Mercedes-Benz Vision Van - Exterior;
Mercedes-Benz Vision Van – Exterior 

 

1 COMMENT

LEAVE A REPLY