Peugeot a lansat noul 508 în România. Lista de prețuri începe de...

Peugeot a lansat noul 508 în România. Lista de prețuri începe de la 24.633 de euro

147
0
SHARE

Noul PEUGEOT 508 poate fi comandat la toți concesionarii autorizați ai mărcii din România, începând cu luna Aprilie 2019. Prețurile noului sedan pornesc de la 24.633 de euro, TVA inclus (pentru versiunea 508 Active 1.5 BlueHDi STT 130 CP BVM6).

PEUGEOT 508 este schimbat cu totul. Noua sa siluetă este mai compactă și mai joasă. Designul exterior este mai percutant și mai robust, în timp ce interiorul găzduiește o evoluție a iconicului PEUGEOT i-Cockpit®. Manevrabilitatea bună, motorizările noi și numeroasele tehnologii fac din PEUGEOT 508 un model eligibil în segmentul său.

Pe piața europeană, sedanul tradițional din segmentul D a cunoscut o stagnare în ultimii patru ani, după mai mult de un deceniu de declin. În acest context, obiectivul noului PEUGEOT 508 a fost clar: acela de a se distanța de silueta convențională cu patru uși și portbagaj cu capac și de a deveni un sedan coupé radical de tip fastback cu 5 uși.

La prima vedere, Peugeot 508 surprinde prin agresivității sale și silueta dinamică. Înălțimea mașinii a fost redusă – abia atinge 1.40 m – iar liniile sale aerodinamice amintesc de stilul coupé. Partea frontală este agresivă, iar grila cadrilată cu inserții cromate strălucește între blocurile de lumini LED inspirate din ultimul concept al Mărcii: Peugeot Instinct.

Sedanul are o lungime de 4,75 m, față de 4,83 m, lungimea versiunii precedente, pentru o manevrabilitate îmbunătățită. Suprafețele vitrate joase pun si mai mult în valoare silueta modelului, accentuând portierele fără rame. Partea din spate are un aspect puternic și modern, cu un bandou orizontal de culoare negru lucios care încadrează stopurile LED cu aspect tridimensional.

Sistemul i-Cockpit, care a echipat în premieră modelul Peugeot 208 în 2012, a evoluat pe măsură ce noi modele au fost introduse în gamă. Componentele esențiale ale acestui sistem sunt: volan compact, ecran tactil HD capacitiv de 10ʺ, în format 8/3 și head-up display cu ecran digital de rezoluție înaltă de 12.3ʺ. În totalitate configurabil și personalizabil (șase moduri diferite de afișare), unitatea head-up display este poziționată deasupra volanului și afișează toate informațiile esențiale pentru condus în câmpul vizual al șoferului, pentru ca acesta să nu își ia privirea de la drum. Ecranul tactil central se integrează perfect în planșa de bord, la aproximativ aceeași înălțime cu cu unitatea head-up display.

Noul 508 propune, de asemenea, i-Cockpit® Amplify care, grație celor două ambianțe în totalitate personalizabile, BOOST și RELAX, este menit să trezească simțurile vizual (prin reglarea intensității iluminării ambientale și a culorilor ecranului) auditiv (setările ambianței muzicale) și tactil (prin scaunele dotate cu funcție de masaj multipunct).

Modelul oferă o gamă largă de sisteme de asistență la condus de ultimă generație care respectă criteriile EuroNCAP, din ce în ce mai exigente. Dintre noutăți merită aintite sistemul Night Vision, Cruise Control Adaptiv cu funcție Stop & Go, Lane Positioning Assist, Active Safety Break sau High Beam Assist.

În orașe, șoferul beneficiază, de asemenea, de sisteme de asistență pentru anumite manevre, precum Visiopark (360° vision) și sistemul de ultimă generație Full Park Assist, cu funcție Flankguard.

Noul Peugeot 508 beneficiază, de asemenea, de noua generație de motoare Euro 6.2 PureTech și BlueHDi (cu tehnologie SCR avansată) pentru cele mai bune valori ale emisiilor de CO2. Sunt disponibile două motoare alimentate cu benzină dezvoltate de baza motorizării PureTech 1.6L – PureTech 180 S&S EAT8 și PureTech 225 S&S EAT8 (doar pe versiunea GT) și alte patru unități diesel – BlueHDi 130 S&S BVM6, BlueHDi 130 S&S EAT8, BlueHDi 160 S&S EAT8 și BlueHDi 180 S&S EAT8.

Volumul portbagajului este de 487 litri, iar accesul la acesta se face prin hayonul hands-free. Bancheta spate retractabilă 2/3-1/3, asigură un spațiu total de încărcare de 1537 litri.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY