SHARE

f60214043e23c94cea0379bc8ef9483bVremurile se schimbă: pentru prima oară în istorie, Porsche oferă un vârf de gamă cu propulsie hibridă. Denumit Panamera Turbo S E-Hybrid, aveți în fața ochilor cel mai rapid Porsche din istorie, care dezvoltă o putere maximă de 680 CP, obținută dintr-un motor V8, care dezvoltă 550 CP, și un motor electric, care dezvoltă 136 CP. Cuplul maxim dezvoltat de cele două agregate este de 850 Nm, oferind un timp de demarare până la 100 km/h de 3,4 secunde și o viteză maximă de 310 km/h.low_panamera_turbo_s_e_hybrid_2017_porsche_ag (1)

Ce este și mai palpitant, aceste cifre uimitoare se traduc, datorită sistemului hibrid foarte performant, într-un consum ridicol de mic de combustibil, conform învechitului ciclu NEDC: 2,9 l/100 km. Autonomia în modul full-electric se cifrează la 50 km.

low_panamera_turbo_s_e_hybrid_executive_2017_porsche_ag (1) De transmiterea uriașei puteri la roți se ocupă o transmisie cu dublu ambreiaj PDK cu 8 trepte, ajutată în același timp de sistemul de tracțiune integrală adaptivă Porsche Traction Management. Panamera Turbo S E-Hybrid vine standard cu suspensie pneumatică, pentru a oferi confort, dar și performanță în același timp. Dacă se utilizează încărcătorul opțional de 7,2 Kw de pe bord și o sursă de alimentare 230 V și 32A, bateria se poate încărca complet în aproximativ două ore și jumătate. Că tot vorbeam de confort, noua Panamera Turbo S E-Hybrid va fi disponibilă și într-o versiune cu ampatament mărit (cu 150 mm), denumită Executive, care vine standard cu punte spate directoare. Această versiune va avea un preț de pornire în România de 172.882 EUR fără TVA. Versiunea cu ampatament normal va avea un preț de pornire de 161.483 EUR, având echipamente standard precum sistem de frânare ceramic, sistem Porsche Torque Vectoring Plus, și jante de aliaj de 21 inch. Lansarea oficială va avea loc anul acesta, în cadrul Salonului de la Geneva.low_panamera_turbo_s_e_hybrid_2017_porsche_ag (2)

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY