SHARE

Cu toții știm că piața automobilelor clasice este dominată de exemplare Ferrari, însă avem presentimentul că de această dată colecționarii puriști nici nu vor dori să citească despre acest Ferrari 250 GTE. Uluitor ca aproape orice Ferrari din acea vreme, modelul 250 GTE a fost produs în doar 950 de exemplare. Însă cel despre care vorbim acum nu este unul obișnuit, deoarece originalul Colombo Tipo 125 V12 a fost dezmoștenit, în locul lui fiind adoptat un Chevrolet V8 383 ce poate dezvolta până la 500 CP. Cu o nouă inimă americană, acest clasic în viață al Italiei motorizate are parte și de alte îmbunătățiri, astfel încât putem să îl mutăm din categoria „engines-swap” în cea mai largă „restomod” – o nouă cutie manuală Tremec cu cinci viteze și replici ale roților spițate Borrani se alătură panourilor caroseriei originale, eșapamentului și interiorului.cult - america ferrari

Motivul acestor schimbări este simplu: proprietarul din San Jose, California a cumpărat automobilul fără motor și cutie, iar după încercări repetate de a le da de urmă a recurs la această soluție drastică. În plus, pentru ca pachetul să fie complet, după restaurarea de tip restomod proprietarul a decis că are nevoie și de un „Superhauler”, un vehicul potrivit să transporte clasicul 250 GTE din loc în loc – drept pentru care Ferrari-ul este purtat pe o platformă unică, construită dintr-un automobil al pompierilor din 1971.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY