SHARE

BMW îşi continuă ofensiva de modele în segmentul de lux prin prezentarea automobilului sport decapotabil care explorează cele mai înalte culmi ale flerului dinamic, emoţionalului şi exclusivităţii. Noul BMW Seria 8 Cabriolet duce dinamismul emblematic BMW şi eleganţa liniilor decapotabile în segmentul de lux.

Trenul de rulare şi tehnologia şasiului dezvoltate pentru gama de modele BMW Seria 8 şi structura caroseriei cu rigiditate superioară oferă platforma ideală pentru fuziunea între performanţele sportive deosebite şi confortul călătoriei pe distanţe lungi pe care le furnizează noul BMW Seria 8 Cabriolet. Caracterul modern al automobilului este subliniat de sistemele sofisticate pentru asistarea conducătorului, sistemul de control şi afişare de ultimă generaţie şi cea mai recentă tehnologie de conectivitate care include Asistentul Personal Inteligent BMW.

Două motoare foarte puternice vor fi disponibile la lansarea din martie 2019. Propulsorul V8 pe benzină, ce oferă 390 kW/530 CP, de la BMW M850i xDrive Cabriolet intră în scenă prin livrarea plină de caracter a puterii şi acustica potrivită. BMW 840d xDrive Cabriolet este echipat cu un motor diesel cu şase cilindri dispuşi în linie, care dezvoltă 235 kW/320 CP.

Cu o lungime de 4.843 de milimetri, o lăţime de 1.902 milimetri şi o înălţime de 1.339 de milimetri, dar şi un ampatament de 2.822 de milimetri şi un ecartament de 1.619 milimetri (faţă) şi 1.642 de milimetri (spate), dimensiunile sale le egalează aproape cu exactitate pe cele ale BMW Seria 8 Coupé. Caroseria realizează o formă extinsă dinamic, în special când acoperişul este coborât.

Soft top extins cu operare complet electrică
Acoperişul rabatabil al noului BMW Seria 8 Cabriolet se evidenţiază prin designul cu masă redusă şi izolarea fonică excelentă. Când este ridicat, acoperişul conferă automobilului o siluetă asemănătoarea cu a unui coupé. Soft topul, care are culoarea neagră în echiparea standard, dar este disponibil şi cu efect Anthracite Silver ca opţiune, se deschide şi se închide complet automat şi la atingerea unui buton în doar 15 secunde. Operarea extrem de silenţioasă a acoperişului poate fi activată atunci când automobilul se deplasează cu viteze de până la 50 km/h. Când este deschis, soft topul este strâns sub o husă a cărei structură a suprafeţei şi cusături care urmăresc acelaşi design cu panoul de instrumente şi ornamentele interioare ale panourilor laterale/uşilor.

Deflector de vânt disponibil standard, sistem încălzire în tetiere opţional
Echiparea standard a noului BMW Seria 8 Cabriolet include un deflector de vânt, care poate fi montat în zona scaunelor spate pentru a preveni turbulenţele de aer nedorite atunci când se conduce cu soft topul coborât. Pentru un sentiment sporit de confort atunci când automobilul este condus în sezonul rece, noul BMW Seria 8 Cabriolet este disponibil cu un sistemd e încălzire în tetiere opţional, cu prize de aer integrate în tetierele scaunelor faţă. Alte dotări opţionale includ scaunele răcite şi ventilate, pachetul Heat Comfort cu volan încălzit şi BMW Display Key. Disponibile ca alternativă opţională la sistemul de sonorizare Harman Kardon Surround standard sunt precizia înaltă şi calitatea acustică excelentă a sistemului audio Bowers & Wilkins Diamond Surround. Iar clienţii pot comanda aplicaţii de sticlă pentru butonul iDrive, butonul de start şi butonul de volum, dar şi opţiuni din gama BMW Individual.

Bancheta de la BMW Seria 8 Cabriolet poate fi divizată standard în raport 50:50, ambele elemente putând fi rabatate separat pentru a oferi o facilitate de încărcare. Când acoperişul este strâns, capacitatea portbagajului este de 350 de litri.

Motor V8 pe benzină puternic, motor diesel, cu şase cilindri dispuşi în linie, eficient
Un motor de 4,4 litri, cu opt cilindri, din cea mai recentă generaţie infuzează noul BMW M850i xDrive Cabriolet cu o livrare impozantă a puterii, în timp ce acustica sa caracteristică oferă un impact suplimentar prin sistemul de evacuare sport M cu control prin clapete. Tehnologia M Performance TwinPower Turbo a motorului include două turbocompresoare twin-scroll poziţionate în V-ul format de cele două rânduri de cilindri, injecţie directă High Precision, gestiune complet variabilă a supapelor VALVETRONIC şi control variabil al arborelui cu came Double-VANOS. Dezvoltând o putere maximă de 390 kW/530 CP şi un cuplu maxim de 750 Nm, motorul V8 accelerează BMW M850i xDrive Cabriolet de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde.

Noul BMW 840d xDrive Cabriolet beneficiază de un tip de motor pe care nici un alt automobil din segmentul său nu îl oferă – un propulsor diesel de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie. Tehnologia BMW TwinPower Turbo a motorului cuprinde supraalimentare cu două turbine şi injecţie directă common-rail cu piezoinjectoare. Puterea maximă de 235 kW/320 CP şi cuplul maxim de 680 Nm încurajează, în egală măsură, o călătorie relaxată la turaţii reduse şi acceleraţii în reprize puternice (acompaniate de acustica fascinantă a sistemului de evacuare sport specific modelului). BMW 840d xDrive Cabriolet accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde.

Transmisie Steptronic Sport cu opt trepte, BMW xDrive, diferenţial M Sport
Ambele motoare îndeplinesc standardul Euro 6d-TEMP. Transferul puterii la drum se realizează prin intermediul transmisiei Steptronic Sport cu opt trepte şi a BMW xDrive. Sistemul inteligent de tracţiune integrală este adaptat să aibă o orientare apreciabilă spre tracţiune spate la noul BMW Seria 8 Cabriolet, asigurându-se că oferă experienţa condusului caracteristică unui automobil sport BMW. Performanţele dinamice sunt îmbunătăţite suplimentar de diferenţialul M Sport, care este disponibil standard la BMW M850i xDrive Cabriolet. Pe lângă îmbunătăţirea tracţiunii, diferenţialul spate contralat electronic optimizează agilitatea automobilului şi este foarte eficient în îmbunătăţirea acceleraţiei dinamice la ieşirea din viraje.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY