Geely lansează un nou brand mondial: Lynk & Co

Geely lansează un nou brand mondial: Lynk & Co

667
0
SHARE

Joi , 20 octombrie, la Berlin va avea loc premiera mondială a unei noi mărci de automobil. Este un eveniment cu totul excepțional la care AUTOpro a fost invitată în exclusivitate națională. Mai mult, editorul revistei noastre, Dan Vardie, a fost invitat în grupul de VIP media care va vizita sediul (deocamdată) secret al noii companii având întâlniri cu Președintele Lynk & Co, Alain Visser, dar și cu designerul Peter Horbury, alți ingineri care participă la acest proiect neașteptat. Sunt prevăzute și alte două întălniri excepționale cu două din cele mai mari personalități ale industriei auto mondiale, implicate în acest proiect…

linkco3

 

 

Ce știm despre Lynk & Co? Cum producătorul nu a dezvaluit nimic, AUTOpro a reușit să afle câteva detalii. Este un proiect al constructorului chinez Geely, menit să devină un brand global. Ziarul „USA Today” speculează că VOLVO, membră a grupului Geely va rămâne marca de lux, Geely rămăne un brand care se va adresa exclusiv pieții chineze, concurând direct cu ceilalți producători chinezi, în timp ce Lynk&Co va concura cu mărcile consacrate. Inițial va fi lansat în China dar ulterior va veni în Europa și America. De altfel, premiera de la Berlin subliniază tocmai această vocație globală a noului brand.

Lynk & Co va folosi noua platformă „Complex Modular Architecture” (CMA) dezvoltată în comun de Volvo și Geely. Există speculații legate de propulsia acestei noi mărci, cea mai credibilă fiind acea că Lynk& Co va ofri primul automobil electric produs de grupul Geely pentru a concura cu greii Renault-Nissan, Tesla și BYD. Ziarul american afirmă că lansarea unui nou brand cu pretenții globale trebuie să coste sute de milioane de dolari americani dacă nu chiar un miliard. Bani care vin de la grupul Geely , condus de ambițiosul miliardar chinez Li Shufu. AUTOpro a realizat cu mulți ani în urmă primul interviu cu Schufu. Interviul exclusiv s-a realizat la Salonul de la Detroit, la prima încercare de intrare pe piața americană cu Geely, încercare care a eșuat – așa cum, de altfel, revista noastră a și prognozat la vremea respectivă. A fost primul interviu acordat de antreprenorul chinez unei publicații europene.

Joi , vom reveni în direct de la Berlin cu toate detaliile noului brand Lynk&Co.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY